دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی آیا امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد؟
سرخط خبرها

تعطیلی بیش از ۷۴ هتل در مشهد

  • کد خبر: ۲۰۹۰۷
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
تعطیلی بیش از ۷۴ هتل در مشهد
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی گفت: بیش از ۷۴ واحد اقامتی مشهد تاکنون اعلام تعطیلی کرده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز، مرکز خراسان رضوی، معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی اعلام تعطیلی ۷۴ هتل در مشهد گفت: تعداد زیادی از هتل‌های مشهد در آستانه تعطیلی قرار دارند و ادامه فعالیت آن‌ها با توجه به کاهش مسافر توجیه اقتصادی ندارد.

یوسف بیدخوری در خصوص فعالیت و ضریب اشغال واحد‌های اقامتی مشهد در شرایط شیوع کرونا ادامه داد: همچنین در مشهد تردد مسافر و زائر به حداقل رسیده و تعدادی هم که تعیین تکلیف نشدند، در روز‌های آینده تعیین تکلیف می‌شوند که به مشهد نیایند.

وی درباره ابلاغ دستورالعملی مبنی بر تعطیلی واحد‌های اقامتی گفت: واحد‌های اقامتی غیررسمی را کاملا تعطیل کردیم، مهمان‌سرا‌ها و زائرسرای دستگاه‌های دولتی همگی تعطیل می‌شوند، حسینیه‌ها و تکایا نباید پذیرش داشته باشند، به مدارس هم اعلام شده پذیرش نداشته باشند و از فعالیت واحد‌های غیرمجاز و هر واحدی که به هر شکلی بخواهد پذیرش داشته باشد، جلوگیری می‌شود.

بیدخوری تصریح کرد: به واحد‌های اقامتی اعلام شده که به هیچ شکل حق تبلیغات ندارند و امیدواریم امسال بتوانیم شهر مشهد را به‌صورت کاملا کنترل شده مدیریت کنیم.

وی افزود: واحد‌های اقامتی رسمی ما هم تا ایام نوروز پذیرش مسافر نخواهند داشت و تا شب عید ما این مساله را تبلیغ خواهیم کرد که نباید پذیرای مسافران در ایام نوروز بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی افزود: برخی واحد‌های اقامتی به شکل داوطلبانه به عنوان پشتیبانی برای بیمارانی که در دوران نقاهت هستند، اعلام آمادگی کرده اند که تعداد ۱۵۰۰ تخت را شامل می‌شود.

بیدخوری بیان کرد: بعضی واحد‌های اقامتی هم که در فضای مجازی تبلیغ می‌کنند و مجوز ندارند، به محض اطلاع بلافاصله به سراغشان می‌رویم و جلوی فعالیت آن‌ها گرفته می‌شود.
 
منبع: صداوسیما
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->